راه آهن
اطلاعات راه آهن،تاریخچه راه آهن ایران،نقشه خطوط راه آهن ایران


خدمات تعمیرات پکیج آلزان در تهران

 

خدمات سرویس پکیج و هواگیری پکیج از جمله خدمات پکیج بیشتر مورد نیاز هست. خیلی از افراد میخواهند با نحوه هواگیری پکیج بوتان تصویری و سایر برندها آشنا شوند. و یا از روی فیلم هواگیری پکیج بوتان خود را انجام بدهند. معمولا با استفاده از پیچ هواگیری پمپ پکیج ایران رادیاتور و هر برند دیگر میتوان هواگیری پکیج ایساتیس ، هواگیری پکیج فرولی ، هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل m24ffو سایر مدلها و برند ها را انجام داد.

 پکیج های دیواری دستگاههای پیچیده و حساسی هستند. که لازم است در سرویس و نگهداری از آنها کوشا باشید. و اهمیت ویژه به آنها بدهید. تا کمتر دچار خرابی و مشکل شوند. و متحمل هزینه‌های تعمیرات پکیج نشوید. (این لینک)

 در این مطلب توضیح مختصر در رابطه با سرویس پکیج دیواری و هواگیری پکیج میدهیم.

 خدمات سرویس پکیج

 خدماتی که جهت نگهداری و بهینه سازی پکیج لازم است انجام گیرد مرتبط با سرویس پکیج است. از جمله: تنظیم پکیج، رسوب زدایی پکیج و یا رسوب گیری پکیج، عیب یابی پکیج، و غیره. که البته هواگیری سیستم پکیج را نیز شامل می‌شود.

 سرویسکار پکیج

توجه داشته باشید که سرویس پکیج را به یک سرویس کار پکیج ماهر و حرفه‌ای بسپارید. تا به طور دقیق و کامل سرویس پکیج دیواری شما را انجام بدهد. همچنین تجربه کافی و لازم را داشته باشد. تا موجب آسیب دیدن سهوی پکیج نگردد.

 هزینه سرویس پکیج چقدر است؟

 هزینه سرویس پکیج به چند ایتم بستگی دارد.

اینکه بخواهید سرویس کامل پکیج را انجام بدهید. و یا اینکه صرفاً سرویس فصلی پکیج را انجام بدهید. که هر یک از اینها با توجه به حجم کار مورد نیاز هزینه متفاوتی دارد.

 در مورد سرویس کامل پکیج نیز خدماتی که نیاز دارید بر هزینه سرویس پکیج تاثیرگذار هستند. از جمله کارهایی که جهت سرویس کامل پکیج انجام می گیرد. عبارتند از: هواگیری سیستم پکیج، رسوب زدایی پکیج شامل رسوب زدایی پمپ آب پکیج زدایی مبدل پکیج و رسوب زدایی رادیاتور ها می شود. که در صورت نیاز باید با محلول دیسکلر اسید شویی پکیج انجام گیرد.

 جهت اطلاع از میزان دقیق هزینه های سرویس کامل پکیج باید ابتدا با یک سرویس کار پکیج و یا تعمیر کار پکیج مشورت کنید.

 البته نوع پکیج شما- پکیج دیواری و یا پکیج زمینی- نیز بر هزینه تعمیر و سرویس پکیج تأثیرگذار است. نوع برند پکیج شما نیز می‌تواند بر هزینه سرویس پکیج تأثیرگذار باشد.

 خدمات هواگیری پکیج

 هواگیری سیستم پکیج شامل قسمت های مختلفی می باشد. زمانی که هوا به داخل سیستم گردش و آب و یا مدار گردش آب پکیج نفوذ می‌کند. ممکن است در قسمتهای مختلف دستگاه محبوس گردد. که هر یک از این موارد باید به طور جداگانه انجام گیرد. که عبارتند از:

  • هواگیری خود پکیج که شامل هواگیری پمپ آب پکیج و هواگیری مبدل پکیج را شامل می‌شود.مانند: هواگیری پکیج ایران رادیاتور مدل l24ff
  • هواگیری رادیاتور های پکیج هواگیری رادیات پکیج
  • هواگیری لوله های پکیج
  • هواگیری گرمایش از کف. در صورتی که ساختمان شما اداره گرمایش از کف باشد.
  • هواگیری حوله خشک کن.

 در ادامه هر یک از این موارد را به صورت مختصر و کاربردی توضیح میدهیم.

 هواگیری پمپ آب پکیج

 جهت هواگیری کردن پمپ پکیج کافیست پیچ هواگیری بالای پمپ آب را در جهت خلاف عقربه های ساعت باز کنید. تا هوای آن خارج گردد. از روی فیلم هواگیری پمپ پکیج بوتان و... میتوانید بطور دقیق یاد بگیرد.

 هواگیری رادیاتورها

 بر روی تمامی رادیاتورها یک پیچ هواگیری تعبیه شده است. کافی است شیر و یا پیچ هواگیری را بازنمایید. تا هوای رادیاتور تخلیه گردد.

 هواگیری مبدل پکیج

 معمولاً بر روی مبدلهای پکیج یک پیچ جهت هواگیری تعبیه شده است. می‌توانید با شل نمودن پیچ هواگیری مبدل هوای موجود در آن را تهیه نمایید.

 البته توصیه می کنیم چنانچه آشنایی کاملی با فرآیند هواگیری سیستم پکیج ندارید. حتماً انجام آن را به یک سرویس کار ماهر بسپارید.

 تنظیم پکیج

 بعد از هواگیرری سیستم پکیج، حتماً فشار پکیج کاهش پیدا خواهد کرد. که لازم است نسبت به تنظیم فشار پکیج اقدام کنید.

جهت این کار کافیست شیر پرکن پکیج را باز کنید. شیر پرکن پکیج معمولاً در قسمت زیرین دستگاه نصب می گردد. با باز کردن شیر پرکن پکیج فشار آب پکیج افزایش پیدا می‌کند. که باید میزان فشار دستگاه به اندازه 1.5  باشد. درغیر این صورت عملکرد پکیج مختل می‌گردد. و حتی ممکن است پکیج خاموش گردد.

https://www.shofajsantral.com/

 


چهار شنبه 30 بهمن 1398برچسب:,

|
 

قدم‌ موثر‌ برای تولید‌ محتوا در‌ اینستاگرام‌ در‌ سال‌ 2020

ویرایش سورس HTMLشکستن خطوط

5 قدم‌ موثر‌ برای تولید‌ محتوا در‌ اینستاگرام‌ در‌ سال‌ 2020

 

گروه کسب و کارشاید نیازی نباشد بگوییم این روزها توسعه شبکه‌های مجازی و کسب و کارهای اینترنتی به حدی رسیده است که دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات، به جایگزینی قدرتمند برای عصر صنعت تبدیل شده است تا جایی که تولید محتوا در اینستاگرام این روزها مورد توجه بسیاری از صاحبان برندهای تجاری قرار گرفته است.
در عصر حاضر به دلیل شرایط و ویژگی‌هایی که شبکه‌های مجازی به خصوص اینستاگرام برای کسب و کارها ایجاد کرده اند، عموما شرکت‌های تجاری قدیمی نیز راهی به سوی این فضا برای خود ترسیم کرده اند و قدمی در مسیر به روز رسانی کسب و کار خود برداشته اند و به سمت تولید محتوا در اینستاگرام رفته اند.
کافی است سری به اینستاگرام بزنید و پیج‌های کاری را جست و جو کنید؛ آن وقت است که می‌بینید در هر حوزه ای از فضای اقتصادی کشور، کسب و کاری اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی راه اندازی شده است و پیجی برای برند سازی و جذب مشتری، فعالیت می‌کند.

با دنیای تولید محتوا آشنا شوید
شاید برایتان عجیب باشد که بگوییم این روزها نانوایی‌ها هم برای خود پیج دارند و در اینستاگرام فعالیت می‌کنند. با توجه به موارد گفته شده این سوال همواره مطرح است که فعالیت در اینستاگرام چگونه است و چطور می‌توان به موفقیت در این دنیای بی حد و حصر دست یافت؟
باید بگوییم این روزها تولید محتوا در موفقیت کسب و کارها حرف اول را می‌زند. این که شما بدانید مخاطبتان کیست، چه نیازهایی دارد و با چه شرایطی به پیج اینستاگرام شما سر می‌زند، نقطه ای است که می‌تواند زمینه رشد کسب و کارتان را فراهم سازد. در واقع شما با پاسخ به این سوالات می‌توانید محتوایی ارزشمند، مخاطب پسند و جذاب تولید کنید و سبب شوید کاربران به سمتتان جذب شوند.
جذب مخاطب با این روش به معنی ایجاد اعتماد و همچنین برند سازی است که سبب می‌شود کاربران بیش از آن که تنها یک نظاره گر صرف باشند، به مشتری وفادار شما تبدیل شوند و نیازهای خود را از طریق پیج کاری شما بر طرف نمایند.

تولید محتوا در اینستاگرام
حتما برایتان جالب است که بدانید پیج‌های اینستاگرامی این روزها به درآمدهایی چند ده میلیونی در ماه دست میابند و مشتریان بسیاری برای خود جذب می‌کنند. آنها با شناخت مخاطب، اهمیت به نیاز وی و همچنین تولید محتوای ارزشمند، سعی در جلب اطمینان کاربران داشته و ارتباطی ارزشمند با آنها برقرار می‌سازند.
در ادامه موارد فوق باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، بایدها و نبایدهای بسیاری دارد که اگر به آنها توجه نکنید، قطعا با مشکل رو به رو می‌شوید و نمی توانید کاربران خود را جذب نمایید. نمونه‌هایی از این موارد عبارتند از:

•    هشتگ گذاری
شما می‌توانید با استفاده از هشتگ، 13 درصد بیشتر از حالت عادی، مخاطبان را به سمت پست‌های خود جذب کنید و خود را به آنها معرفی نمایید. در واقع هشتگ گذاری راهی است که کمک می‌کند شما مخاطبان هدفتان را پیدا کنید و آنها را برای فالو کردن پیج و همچنین خرید از خود ترغیب نمایید.
توجه داشته باشید زدن هشتگ‌های غیر مرتبط و بیش از اندازه خیلی هم جذاب نیست و می‌تواند شما را از مسیر فعالیت خود دور کند. برای این کار بهتر است بین 5 الی 10 هشتگ مرتبط بابت هر پست استفاده نمایید.

•    کپشن نویسی
برای آن که بتوانید کپشنی تاثیرگذار بنویسید، باید اطلاعاتی منحصر به فرد ارائه کنید. در واقع شما میبایست یک راهنمایی، یک اطلاعات خاص، یک مزیت کسب و کار خود و مواردی از این دست را با شرایطی استثنایی ارائه کنید. در واقع منظورمان این است که اگر شما نتوانید اطلاعاتی خاص به مخاطب ارائه کنید و حرفی تازه بزنید، هیچ جذابیتی برای آنها نخواهید داشت.
به بیانی دیگر شما باید توجه کنید تولید محتوا در اینستاگرام با تولید محتوا در فضاهای دیگر متفاوت است. در واقع منظور این است که شما باید به نحوی با کاربر خود ارتباط برقرار کنید که با شما احساس راحتی کنند. به بیانی دیگر لحن خود را به شکلی تنظیم کنید که هم صمیمانه باشد و هم جذاب.

•    زمان درست پست گذاری
هدف شما برای تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟ احتمالا پاسختان آن است که شما می‌خواهید مخاطب به دست بیاورید. حال تصور کنید محتوای خود را زمانی ارائه دهید که مخاطبان شما آنلاین نباشند و پیامتان را نبینند، آن وقت تولید محتوای شما چه ارزشی دارد؟
باید بگوییم نکته ای که میبایست به آن توجه داشته باشید، آن است که محتوای خود را در زمانی درست منتشر نمایید. زمان درست یعنی زمانی که کاربران شما بیشترین حضورشان را در اینستاگرام دارند. به طور نمونه ساعاتی چون 9 و 10 شب ساعاتی است که عموما کاربران فعال هستند و پست کردن محتوا در این ساعت احتمال دیده شدن شما را بالا می‌برد.

•    استوری‌های جذاب
یکی از کارهایی که می‌توانید برای جذب بیشتر مخاطب انجام دهید آن است که از استوری‌های جذاب و خاص کمک بگیرید. استوری‌های ویژه می‌تواند سبب شود تا شما بتوانید سلایق مخاطبان خود را بیشتر بشناسید و بهتر برایشان محتوا تولید کنید.

•    طراحی پست
طراحی پست یک اقدام مهم در تولید محتوای اینستاگرام است. پست در اینستاگرام آنچنان ارزشمند است که گاه صاحبان کسب و کارها، ساعت‌ها برای این کار زمان می‌گذارند و برای بهبود کیفیت آن تلاش می‌کنند.
استفاده از تصاویر منحصر به فرد و جذاب با سایزهای استاندارد، ویرایش خاص تصاویر و استفاده از موضوعاتی ویژه، اتفاقات خاصی را برای شما رقم می‌زند و سبب می‌شود راحتتر بتوانید کاربران را به سمت خود جذب نمایید.

همراه با الوکانتنت
اگر علاقه مند به تولید محتوا در اینستاگرام هستید، ما می‌توانیم در شرکت الو کانتنت شما را یاری کنیم و با استفاده از استراتژی‌های منحصر به فرد و بهره گیری از متدهای جدید سال 2020، همراهتان باشیم.
باید بگوییم تولید محتوا در اینستاگرام، به شکل یک متد استثنایی پیش می‌روند تا جایی که می‌توان در خصوص نتیجه بخش بودن این متد، به شما تضمین دهیم. در واقع تیم الوکانتنت با استفاده از کارشناسان مجرب، بر آن است تا با استفاده از یک تقویم محتوایی غنی و پیروی از الگوریتم‌های اینستاگرام، محتوایی درخور و ارزشمند تولید نماید.

 


دو شنبه 28 بهمن 1398برچسب:,

|
 

What is the Best Vacuum Cleaner 2020

What is the Best Vacuum Cleaner 2020

Here we will present you the Bosch vacuum cleaner and the best vacuum cleaner brand that has won first place in the vacuum cleaner.

 

Bosch wins first place this year as best vacuum cleaner of the year Bosch company, one of the largest home appliance manufacturers in the world, is also recognized as the best vacuum cleaner brand in the world, so every Many different Bosch vacuum cleaner models top the best and best models of the year. And we can honestly say that Bosch has occupied a large part of this market around the world. Vacuum Cleaner in 2020 this model will continue to maintain its position and probably will remain in place by the end of the year because so far no leading brands in the world have been able to compete with this model. Market, we will continue to explore this model.

 Vacuum Cleaner Bosch Model BGL8PRO5

BGL8PRO5 is the first and best vacuum cleaner in the highest grade in the Professional Series. This vacuum cleaner is undoubtedly the best and most powerful vacuum cleaner in the world. Bosch uses a 1800-watt compressor engine with a suction power equivalent to a 3000 watt vacuum cleaner. Note that compressor motors with highly dynamic air blades and calibrated air flow can deliver very high power. Enough in dust suction and power consumption in compressor motors Jar is inferior to conventional engines so this vacuum cleaner has been labeled Energy A, given its extremely high suction power and comparability with even the best brands available, but other advantages of Compressor engines are this. That's not cool, so it won't push the vacuum cleaner at high altitudes, but compressor motors all have a very low noise, which makes use of the BGL8PRO5's vacuum cleaner supercharger even when sucking it. At its highest level, its sound is only 74 dB D, you can't find any model in any brand with this suction power, and the closer you get to the specifications of this model, the more you'll find out how this model has topped the vacuum cleaner list Slow. Next, if you would like to see the price and specifications of this product at the Appliance Dealer, just click on the Bosch Vacuum Cleaner.

 

The vacuum cleaner Compressor Model BGL8PRO5 has a weight of 7.7 kg which may be for many women a heavy vacuum cleaner but note that most vacuum cleaners are about the same weight; note that vacuum cleaner weight is the right criterion for choosing. What you need to pay attention to when buying a vacuum cleaner is that there are wheels that can move easily on any surface; remember that you will never lift the vacuum cleaner off the ground as you usually do. Looking for it, the best vacuum cleaner Compressor Model BGL8PRO5 also has 4 the wheel is made of metal and can rotate 360 ​​degrees, which means that when you vacuum your vacuum cleaner it can rotate around and this can increase your maneuverability on the other hand having metal wheels on it. The model gives you the assurance that it will never be a problem and will never break the wheels of this vacuum cleaner so smooth that it can move easily on any surface so you will never you won't notice the weight of the vacuum cleaner. On the other hand, this vacuum cleaner has a hemp-like lining that never breaks, so you don't have to worry about your feet. Get up and don't even have to worry about dealing with your belongings because Bosch has used a vacuum cleaner around the body of the vacuum cleaner, which is made of soft but soft plastic called the Air Bumper. It can absorb the impact of a vacuum cleaner when it hits the wall or home appliances and prevents damage to your vacuum cleaner and home appliances. If you are planning to buy a vacuum cleaner for your home, we suggest you read the Vacuum Cleaner Guide, as this article can help you make the best choice.

Summary of the best Bosch Vacuum Cleaner Germany Model BGL8PRO5

BGL8PRO5 vacuum cleaner Made in Germany with titanium antifouling paint, it has the most powerful 1800 watt compressor engine, equivalent to a 3000 watt vacuum cleaner with a maximum sound level of 74 dB, but weighing 7.7 kg. It has 4 metal wheels with 360 degree rotation that can easily move on any surface and with a hemp pipe it can be easy to imagine that the vacuum cleaner never breaks. On the other hand there is the Air Bumper Guard. It can take time for the broom to hit the wall or your home and prevent damage to your broom and sink. Other best features of the BGL8PRO5  Vacuum Cleaner include HEPA filters, bag replacement alerts, Power Protect systems, telescopic tubes, Quattro Power, Silent Clean Premium all together and at a very reasonable price. If you want to buy this vacuum cleaner for your home, you can buy it at the best price with a guarantee from the online shop home appliance dealer of Bosch 20bekhar.

Source: tehrantimes.com


دو شنبه 28 بهمن 1398برچسب:,

|
 

معرفی سایت بسپار

معرفی سایت بسپار

سایت بسپار در سال 1392 در زمینه صنعت ساختمان و با هدف تسهیل تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و همچنین ایجاد روابط بین پیمانکاران و شرکتهای ساختمانی با مشتریان و مالکان املاک،در فضای مجازی، راه اندازی شد

این سایت در موضوعات تخصصی از جمله معماری  و دکوراسیون، مواد و مصالح ساختمانی، ماشین آلات ساختمانی، خدمات ساختمانی، ابزار و تجهیزات ساختمانی و ... معرف شرکتها و پیمانکاران می باشد

خدمات و سرویس های ویژه سایت بسپار

  • درج آگهی رایگان و ویژه
  • تبلیغات بنری
  • درج رپورتاژ آگهی و گزارش های خبری از شرکت و یا محصول شما ، در صفحه تازه های صنعت ساختمان
  • تبلیغ محصولاات و خدمات شما در شبکه های اجتماعی بسپار

چرا سایت بسپار؟

  • تخصصی بودن موضوع در صنعت ساختمان، می تواند در دسترسی سریع کاربران به کسب و کار شما را آسانتر  کند
  • پشتیبانی در سریعترین زمان ممکن در صورت نیاز
  • نعرفه های بسیار مناسب با توجه به تعرفه رقبا و همکاران
  • مشاوره رایگان به شما بصورت آنلاین در واتس اپ و اینستاگرام  برای درج مناسب آگهی
  • تخفیف های ویژه دوره ای

مزایای تبلیغات آنلاین

امروزه، اغلب مردم زمان بسیار زیادی را در محیط کار , منزل و یا در حین تفریح در برابر صفحات مانیتور کامپیوتر یا دستگاههای هوشمند مبایل و تبلت در حال استفاده از اینترنت می گذرانند. همچنان که شبکه های اجتماعی جایگزین دیدار های و ملاقات های رو در رو با دوستان می شود، و جستجو برای اطلاعات بصورت آنلاین بجای جستجو در کتاب ها تبدیل به چیزی عادی و روزمره شده است .

استفاده کنندگان از تبلیغات هم توانایی بالقوه بسیار زیادی برای بازاریابی و تبلیغات محصولات و خدمات مختلف در فضای آنلاین و اینترنت می بینند.

زمانی که از واژه تبلیغات اینترنتی استفاده می کنیم، این موضوع شامل موارد زیادی از جمله ایمیل مارکتینگ ، بنرهای تبلیغاتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی، تبلیغات در وب سایتها ، تبلیغات پاپ آپ و تبلیغات نوتیفکیشن می شود.

 

 

 

مزایای تبلیغات و بازاریابی اینترنتی

1-      دسترسی گسترده

زمانی که صحبت از دسترسی گسترده می شود، هیچ رسانه ای توان مقاومت در برابر اینترنت را ندارد. از طریق انجام فعالیت بازاریابی آنلاین محصولات، یک تولید کننده در بخشی از جهان قادر به پیدا کردن مشتری برای محصولات خود در گوشه ای دیگر از جهان می باشد. این شیوه تمام مرزها و محدودیت دیگر رسانه ها از بین برده است. این که هر کسی، چه کسب و کارهای کوچک و چه بزرگ قادر به افزایش میزان فروش خود با استفاده از آن می باشد، بدون شک یکی از بزرگترین و بدیهی ترین مزایای آن به حساب می آید.

2-      هدفمندی

در فضای اینترنت، شما با وبسایت های و یا کانال های تلگرامی مواجه می شوید که در حال خدمت رسانی به گروهی خاص از مشتریان و بازدید کنندگان می باشد که خود دارای علایق خاصی بوده و یا به گروه سنی خاصی تعلق دارند. از جمله اینها می توان به سایتها و یا کانال های ورزشی، پزشکی، فن آوری، جوامع مجازی، مذهبی مسافرتی و . . . اشاره کرد. بنابراین بازاریابی و تبلیغات از طریق اینترنت به صاحبان کسب و کار این فرصت را می دهد که به مشتریانی دسترسی پیدا کنند که واقعاً خواهان خرید و استفاده از محصولات آنها می باشند.

3-     نظارت آنلاین و لحظه به لحظه 

در تبلیغات اینترنی شما این امکان را دارید که بصورت لحظه ایی از تعداد بازدید کنندگان و آمار مربوط به مقدار ارسال شده در تبلیغات پاپ و نوتیفکیشن خود با خبر شوید و در آخر یک گزارش از مقدار ارسال شده و میزان بازدید تبلیغات خود داشته باشید , اگر مایل به استفاده از تبلیغات به صورت پاپ آپ و یا نوتیفکیشن هستید می توانید از قسمت فروشگاه وب سایت تبلیغات نوین دیدن فرمائید .

4-      نهایی شدن خرید در زمانی کوتاه

یکی از مهمترین ویژگی های آنست که زمان نهایی شدن خرید بسیار اندک و کم می باشد. چرا که اغلب تبلیغات درج شده دارای لینک به یک وب سایت و یا کانال تلگرامی و حتی پیج اینستاگرام بوده که مشتری می تواند با وارد شدن به آن اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکند که خود می تواند موجب افزایش قابل توجه فروش و سود یک شرکت شود.

5-     آموزنده بودن

از نقطه نظر یک مصرف کننده، یکی از نکات مثبت این شیوه از تبلیغات این است که مصرف کننده می تواند به راحتی از جزئیات، ویژگی ها، عمر کالا، روش استفاده از آن و . . . به اطلاعاتی مفیدی در اندک زمانی دست پیدا کند.

6-      مقرون به صرفه بودن

با استفاده از دیگر رسانه ها، از قبیل تلویزیون , رادیو , روزنامه ویا مطالب چاپی، شما نمی توانید با اطمینان اعلام کنید که مشتری که در حال دیدن , گوش کردن و یا خواندن تبلیغ مورد نظر شماست ، در چه رده سنی قرار دارد و آپا اصلاٌ به دیدن و دنبال کردن محصول و یا خدمات شما علاقه ایی دارد و یا خیر . اما از طریق تبلیغات نوتیفکیشن , پاپ آپ و تبلیغات در وب سایت و یا کانال های تلگرامی می توانید تا حد زیادی تبلیغات خود را هدفمند کنید که یک مشتری و یا مخاطب بر اساس خواسته خود وارد یک وب سایت و یا کانال شما شده و آن تبلیغ را می بیند و به عبارتی بر روی آن کلیک می کند. بنابراین، با مقایسه از این نقطه نظر، هزینه ها بسیار کمتر از دیگر رسانه های می باشد.

7-      کاربری آسان

تمامی انواع مختلف از کسب و کارها، حتی آنهایی که تازه کسب و کار خود را راه اندازی کرده اند ، تبلیغات در فضای اینترنت را آسان یافته و قادر به استفاده از آن می باشند. در دیگر رسانه ها صاحبان کسب و کار مجبور به استفاده از خدمات دیگر موسسات برای تهیه تبلیغات مناسب برای آنها و خرید یا اجاره فضای تبلیغاتی در این رسانه ها می باشند که این خود در اکثر اوقات پروسه ایی طولانی و زمان بر است , ولی در مقابل استفاده از اینترنت و تبلیغات در آن نقطه پایانی برای این دردسرها است.  وحتی یک کسب و کاری که تنها یک روز از عمر آن می گذرد از طریق ایجاد یک وب سایت و یا یک کانال تلگرامی و یا پیج اینستاگرامی برای خودش می تواند محصولات و خدمات خود در معرض دید و فروش بگذارد .

8-      سرعت دسترسی

برعکس شیوه های قدیمی تبلیغات امروزه شما می توانید به وسیله تبلیغات اینترنتی نوتیفکیشن , پاپ آپ , تبلیغات گسترده در کانالهای تلگرامی در زمان بسیار کوتاهی بعنوان مثال کمتر از یک روز محصولات و خدمات خود را در معرض دید صدها هزار نفر و حتی میلیون ها نفر قرار دهید و این بدلیل فراگیر شدن استفاده کنندگان از اینترنت و شبکه های مجازی میسر گردیده .

با جرأت می توان گفت که امروزه، تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روشها در بازاریابی برای هر نوع کسب و کاری می باشد که با اقبال بسیار زیادی نیز روبرو شده و طرفداران بسیاری برای خود دارد.

 

با امید آنکه بتوانیم مناسبترین خدمات را برای توسعه کسب و کار شما در صنعت ساختمان ارائه کنیم

 


سه شنبه 22 بهمن 1398برچسب:,

|
 

تکنولوژی های جالب در ماشین لباسشویی بوش

تکنولوژی های جالب در ماشین لباسشویی بوش

تکنولوژی های ماشین لباسشویی بوش که تحولی عظیم در این صنعت ایجاد کرد و باعث هوشمندتر شدن ماشین لباسشویی بوش گردید مانند ایدوز، اکتیو اکسیژن، تشخیص وزن لباس

 

شرکت بوش یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا به شمار می‌رود که همیشه پیش رو و صاحب تکنولوژی در صنعت شستشو بشمار می‌رود و به عنوان بهترین مارک ماشین لباسشویی در دنیا شناخته می‌شود به همین خاطر این شرکت توانسته 30 درصد از این بازار را در کل دنیا به خود اختصاص دهد اما ما در اینجا تصمیم داریم به چند تکنولوژی بسیار جالب در ماشین لباسشویی بوش بپردازیم که باعث تحولات بسیاری در این صنعت شده است. اما قبل از هر چیزی ممنون می‌شویم از دوستانی که به تکنولوژی علاقمند هستند نظرات خود را انتهای صفحه برای ما ارسال کنند و اگر تکنولوژی جالبی را می‌شناسند و یا ایده جالبی دارند آن را به ما معرفی کنید تا ما مقاله شمارا در بزرگترین شبکه‌های خبری با نام و اجازه شما منتشر کنیم. می‌توانید از طریق ایمیل ما در فروشگاه اینترنتی 20 بخر با ما در ارتباط باشید.

سیستم ایدوز i-DOS در ماشین لباسشویی بوش

یکی از مشکلاتی که همیشه بسیاری از خانم‌ها با آن مشکل دارند تعیین میزان مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده برای لباس‌ها است اگر میزان مواد شوینده کم باشد لباس‌ها خوب تمیز نمی‌شود و ممکن است لکه‌ها بصورت کامل پاک نشود و روی لباس باقی بماند که بعد از مدتی در اصطلاح می‌گویند لباس چرک مد شده است؛ اما اگر میزان مواد شوینده بیشتر حد نیاز استفاده کنید حتی با آبکشی اضافه نیز باز مواد شوینده در لباس باقی می‌ماند که این اتفاق باعث می‌شود لباس‌های شما از طرفی زودتر بور شده و از طرف دیگر پوسیده شود این اتفاق می‌تواند هم برای محیط زیست و هم حساب بانکی شما بد باشد. از همین رو شرکت بوش برای حل این مشکل از تکنولوژی ایدوز رونمایی کرد i-DOS مخفف Intelligent Automatic Dosing System می‌باشد که در حال حاضر در انحصار شرکت بوش می‌باشد، این تکنولوژی می‌تواند میزان دقیق مواد شوینده را به صورت اتوماتیک برای ماشین لباسشویی بوش تنظیم کند و به جرئت می‌توان گفت که این تکنولوژی بسیار هوشمندتر از آن چیزی است که شما حتی تصور می‌کنید.

برای خرید ماشین لباسشویی بوش با اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با یک سفته بانکی به صورت مستقیم از نمایندگی

اینجا کلیک کنید »»»   ماشین لباسشویی بوش   ««« اینجا کلیک کنید

اما حتماً برای شما این سوال پیش آمده که ایدوز i-DOS چگونه کار می‌کند؟

این تکنولوژی در ماشین لباسشویی بوش دارای دو مخزن می‌باشد که یکی از آنها مخصوص مایع ماشین لباسشویی می‌باشد و دیگری برای نرم کننده لباس در نظر گرفته شده است؛ شما با پر کردن این دو مخزن برای هفته‌ها آسوده خواهید بود چراکه سیستم i-DOS می‌تواند از این میزان مواد شوینده برای شستن بیش از 30 دور شستشو استفاده کند. اما این تکنولوژی بر چه اساس و معیاری میزان دقیق مواد شوینده را لباسشویی تنظیم می‌کند بسیار جالب است که بدانید این تکنولوژی به کمک حس گرهایی که برای آن طرحی شده است 4 عامل را برای تنظیم دقیق مواد شوینده در نظر می‌گیرد این سیستم توسط حس گرهایی که دارد می‌تواند میزان وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش را اندازه گرفته و جنس لباس را می‌تواند به صورت اتوماتیک تشخیص دهد و میزان کثیفی لباس را در آبکشی اولیه که برای خیس کردن لباس‌ها انجام می‌شود را به دست می‌آورد و در آخر حتی میزان سختی آب را هم محاسبه می‌کند چراکه هر چه میزان سختی آب در منطقه زندگی شما بیشتر باشد لباسشویی به مواد شوینده بیشتری احتیاج دارد؛ در نهایت تکنولوژی i-DOS در ماشین لباسشویی بوش می‌تواند بر اساس اطلاعاتی که بدست آورده میزان دقیق مواد شوینده را تعیین کند تا شما بتوانید به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید و دیگر هیچ‌گاه شما شاهد باقی ماندن مواد شوینده در لباس نخواهید بود همانطور که دیدید این تکنولوژی بسیار پیچیده در ماشین لباسشویی بر اساس وزن، جنس لباس، کثیفی و سختی آب میزان استفاده از مواد شوینده را تنظیم می‌کند، این سیستم می‌تواند به میزان 38% در مصرف مواد شوینده صرفه جویی کند که از طرفی به محیط زیست و از طرف دیگر به جیب شما کمک می‌کند.

نکته: شما زمان استفاده از تکنولوژی i-DOS احتیاجی نیست از مواد شوینده مخصوص استفاده کنید شما از تمام برندهای مایع ماشین لباسشویی و نرم کننده لباس می‌توانید استفاده کنید و مطمئن باشد که این تکنولوژی می‌تواند سال ها بدون هیچ‌گونه مشکلی برای شما کار کند و احتیاج به هیچ سرویسی ندارد.

 

تکنولوژی اکتیو اکسیژن بهداشتی ترین روش شستشو بدون مواد شویند

تکنولوژی اکتیو اکسیژن Active Oxygen در حقیقت یک برنامه شستشو در ماشین لباسشویی بوش محسوب می‌شود که می‌تواند بدون استفاده از مواد شویند لباس‌های شمارا در دمای پایین شسته و تا 99.99% باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین ببرد، شرکت بوش در حال حاضر از این تکنولوژی بر روی ماشین‌های لباسشویی بوش سری 8 و 6 استفاده می‌کند بهداشتی‌ترین و ملایم‌ترین روش‌های شستشو زمانی که شما برنامه اکتیو اکسیژن Active Oxygen را فعال می‌کنید ماشین لباسشویی بوش در زمان شستشو بجای اضافه کردن مواد شوینده ده‌ها مولکول ازون را در مخزن رها می‌کند که توسط دستگاه تولید می‌شود که شبیه به یک مه در مخزن دیده می‌شود این مولکول‌های اکسیژن فعال می‌توانند جرم و باکتری‌های موجود در لباس را حتی در دمای پایین از بین ببرند همین فرایند یک‌بار نیز در پایان شستشو یعنی در زمان آبکشی آخر صورت می‌گیرد هر دو فرایند درمجموع 30 دقیقه زمان می‌برد که با اطمینان می‌توان گفت 99.99% از باکتری‌ها از بین می‌رود که یکی از ملایم‌ترین و بهداشتی‌ترین روش‌های شستشو محسوب می‌شود که بهترین روش برای شستن لباس‌هایی محسوب می‌شود که خیلی کثیف نیستند و بیشتر بو گرفته‌اند و بهترین روش برای شستن لباس‌های نوزاد و افرادی که از بیماری‌های پوستی رنج می‌برند محسوب می‌شود زمان استفاده از این برنامه دیگر لازم نیست که لباس‌های زیر را از لباس‌های دیگر جدا کنیم چراکه در این روش شستشو تمام باکتری‌ها و میکروب‌ها از بین می‌روند.

اگر قصد خرید لوازم خانگی بوش را دارید می توانید به صورت اقساط 12 ماهه بدون بهره تنها با یک سفته بانکی با بهترین قیمت به صورت مستقیم محصول خود را از فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی بوش تهیه نمایید و آن را درب منزل دریافت کنید.

 

سیستم تشخیص وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش

سیستم تشخیص وزن لباس بر روی ماشین لباسشویی بوش یکی دیگر از تکنولوژی های بسیار جالب شرکت بوش است که توانست این صنعت را دگرگون کند، یکی از مشکلاتی که در زمان خرید ماشین لباسشویی وجود داشت این بود که هر خانواده باید ظرفیت ماشین لباسشویی را متناسب با جمعیت خانواده خود انتخاب می‌کرد چراکه برای روشن کردن آن باید منتظر پر شدن ظرفیت لباسشویی می‌ماندید به این دلیل که ماشین لباسشویی هر با بر اساس ظرفیت دستگاه کار آبگیری را انجام می‌داد به همین دلیل اگر حجم لباس کمتر از ظرفیت دستگاه بود لمبر آب می‌توانست به دستگاه آسیب بزند، اما شرکت بوش با اضافه کردن تکنولوژی تشخیص وزن لباس در ماشین لباسشویی بوش این مشکل را حل کرد برای این کار شرکت بوش تعدادی حسگر را بر روی دیگ لباس قرار داده تا بتواند وزن لباس را تشخیص دهد سپس بر اساس جنس لباس که توسط برنامه شستشو برای آن مشخص کرده‌اید میزان آب مصرفی را محاسبه می‌کند و به کمک تکنولوژی Active Water ماشین لباسشویی بوش آب مورد نیاز آبگیری می‌کند؛ در اینجا دیگر مهم نیست تعداد اعضای خانواده شما چند نفر است شما می‌توانید بالاترین ظرفیت ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود تهیه کنید و در زمانی که نیاز باشد می‌توانید از تمام ظرفیت آن استفاده کنید چراکه اگر شما حتی یک لباس هم برای شستن داخل آن قرار داده باشید لباسشویی بوش بر اساس وزن و جنس همان لباس آبگیری می‌کند این تکنولوژی علاوه بر اینکه آب را بهینه استفاده می‌کند و دوست دار محیط زیست است به عمر ماشین لباسشویی شما نیز کمک می‌کند. در اخر به شما پیشنهاد می کنیم اگر با تکنولوژی ها و برنامه های ماشین لباسشویی خود آشنایی کافی ندارید و از ممکن است از بسیاری از آنها استفاده نکنید به شما پیشنهاد می کنم مقاله قیمت ماشین لباسشویی بوش را در سایت تبیان مطالعه کنید در این مقاله برنامه های ماشین لباسشویی و تکنولوژی های بکار رفته در آن مورد بررسی قرار گرفته شده است و تاثیری که می تواند بر روی قیمت یک محصول داشته باشد و شما از آن استفاده نمی کنید.

منبع: روزیاتو


شنبه 12 بهمن 1398برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مدیر

 

اسفند 1399
بهمن 1399
دی 1399
آذر 1399
آبان 1399
مهر 1399
شهريور 1399
مرداد 1399
تير 1399
خرداد 1399
ارديبهشت 1399
فروردين 1399
اسفند 1398
بهمن 1398
دی 1398
آبان 1398
مهر 1398
شهريور 1398
مرداد 1398
تير 1398
خرداد 1398
ارديبهشت 1398
فروردين 1398
اسفند 1397
بهمن 1397
دی 1397
آذر 1397
آبان 1397
مهر 1397
شهريور 1397
مرداد 1397
تير 1397
خرداد 1397
ارديبهشت 1397
فروردين 1397
ارديبهشت 1396
فروردين 1396

 

کاشتن درخت گردو
خرید بلیط هواپیما کارناوال
کتابفروشی ایرانی در ایتالیا
مزایای این دوره آموزشی طراحی جواهرات
روش‌های خانگی قدیمی لوله بازکنی در تهران
نصب ایزوگام واجرای آن توسط نصاب ایزوگام مجرب
لوله بازکنی سال 99؛ مورد تایید اتحادیه لوله بازکنی
نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس
تفاوت لیفت و لمینت
باتری و شارژر انواع گوشی‌ها
نهال گردو خوشه ای
رگال خانگی
رگال سقفی
مزایای بسیار زیاد ازدواج در ترکیه
بیمه شخص ثالث چیست؟
آلاچیق باغی
هزینه ی اجرای سقف شیروانی در کرمان
مقالات مرتبط با دندانپزشکی
ارتودنسی رنگی
تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود پایان نامه های فارسی و آدرس postbs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاراباما
اسباب کشی
نقشه ایران
قالیشویی
نصب ایزوگام در تهران
لوله بازکنی تهران
متخصص ارتودنسی
فروشگاه اينترنتى پرشيا
کنکور و امتحان نهایی
نحوه برگزاری کنکور ۹۸ و کنکور۹۹
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

 

کاراباما
اسباب کشی
نقشه ایران
قالیشویی
نصب ایزوگام در تهران
لوله بازکنی تهران
متخصص ارتودنسی
حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->