راه آهن
اطلاعات راه آهن،تاریخچه راه آهن ایران،نقشه خطوط راه آهن ایران


لوله بازکنی سال 99؛ مورد تایید اتحادیه لوله بازکنی

قیمت "لوله بازکنی" سال 99؛ مورد تایید اتحادیه لوله بازکنی

استفاده از ابزار لوله بازکنی یکی از موثرترین روش های رفع گرفتگی سیستم لوله‌کشی ساختمان می باشد. چرا که روش های شیمیایی که از قدیم برای باز کردن لوله های فاضلاب استفاده می­­­شد، ممکن است برای افراد و محیط زیست مضر باشد.

فنر لوله بازکنی یک ابزار سیمی مارپیچ  از جنس فولاد به طول حدود ۱۰۰ سانتی‌متر است که در یک طرف آن دسته و طرف دیگر سیم قرار دارد. اساس کار فنر، حرکت دادن و جداسازی مواد اضافی و رسوبات درون چاه می‌باشد.

 

روش‌های لوله بازکنی

روش‌های مختلفی برای انجام لوله بازکنی داریم، مثل استفاده از آب گرم یا فنر لوله بازکنی برای باز کردن لوله.

 

  1. به نقل از www.ahs.com: "استفاده از آب جوش، ساده‌ترین و  کم هزینه‌ترین راه حلی است که در ابتدا می‌توان انجام داد. یک کتری یا قابلمه را از آب پر کنید و بگذارید بر روی اجاق گاز تا بجوشد. تا آن جا که می‌توانید آب داخل ظرفشویی را خالی کنید. کل کتری را در ظرفشویی ریخته و صبر کنید."

 

2.       استفاده از فنر لوله بازکن 

فنر لوله بازکن به دو صورت دستی و مکانیکی موجود می باشد. تفاوت فنر دستی با فنر مکانیکی تنها در نحوه حرکت دادن آن می باشد. فنر دستی یک فنر بلند است که باید با دست آن را حرکت داد. حال آنکه دستگاه فنر لوله بازکن دارای یک موتور الکتریکی برای چرخاندن فنر است. سرعت فنر مکانیکی بسیار بیشتر از فنر دستی می باشد. مزیت روش دستی این است که هیچ آسیبی به لوله ها وارد نمی شود.

 

2.1 فرو بردن سر فنر در داخل لوله

سر فنر را وارد لوله یا چاه فاضلاب کنید و آن را به داخل لوله فشار دهید. این کار را انجام دهید تا سر فنر به گرفتگی لوله برسد.

 

2.2 پیچ و تاب دادن فنر و فشار آوردن به فنر در محل گرفتگی لوله

با فشار بر فنر و چرخاندن سریع آن، جسم یا انسداد ایجاد شده در لوله جابجا شده و یا به تکه های کوچکتر خرد می شود تا مسیر لوله باز شود و گرفتگی لوله به خوبی رفع شود. برای بررسی صحت عملکرد لوله، آب وارد لوله کرده تا به خوبی تخلیه  شود.

2.3 بیرون کشیدن فنر از لوله

پس از پایان یافتن کار باید فنر لوله بازکن را از لوله بیرون بکشید. برای این کار فنر را در جهت عکس بچرخانید و با جلو و عقب کردن فنر آن را از لوله بیرون بکشید.

 

انجام "لوله بازکنی" با فنر برقی

دستگاه فنر برقی یکی از این ابزارهای قدرتمند در مواجهه با انسداد لوله های فاضلاب برای انجام لوله بازکنی است. این دستگاه به شکل یک مته پرقدرت است که معمولا برای عمق‌های بالای ۱۰ متر و گرفتگی بیش از حد که با فنر دستی قابل برطرف شدن نمی باشد، مورد استفاده قرار می گیرد.

 فنر برقی را می توان در مورد گرفتگی لوله های فاضلاب توالت و حمام، فاضلاب سینک ظرفشویی و فاضلاب پارکینگ منزل به کار گرفت.

استفاده از لوله بازکنی با استفاده از فنر برقی، نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد. نیروی مورد نیاز برای راه‌اندازی و چرخش فنر به وسیله موتور متصل به برق آن ایجاد می‌شود و معمولاً با افزایش سرعت فنر، مشکل انسداد آن برطرف می­شود. همچنین با توجه به نوع و میزان گرفتگی از سرفنرهای متفاوتی استفاده می شود. انواع سر فنرها برقی عبارت‌اند از:

  • سر فنر الماسی
  • سر فنر اسیدی
  • سر فنر نیزه‌ای
  • سر فنر برس‌دار
  • سر فنر کوزه‌ای
  • سر فنر چاقویی
  • سر فنر ابزارگیر
  • سر فنر میله فنری

 

برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب

برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب میتوانید از ورود مواد زائد جلوگیری نمایید برای این کار کافیست با استفاده از چاه بست از ورود  اشیاء  ناگهانی به چاه جلوگیری نمایید.  قبل از جدی شدن گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از آب جوش درون لوله را بشویید. در صورت گرفتگی شدید لوله فاضلاب از روش فنر زنی به شرح زیر استفاده نمایید:

 

روش باز کردن لوله فاضلاب توسط لوله بازکن

باز کردن لوله فاضلاب با فنر یکی از موثرترین روش های لوله بازکنی می باشد که توسط متخصص لوله بازکن و به صورت زیر انجام می شود:

  1. ابتدا لوله باز کن دستگاه را روشن و در حالت Slow (آهسته) قرار می دهند.
  2. متخصص لوله بازکن با توجه به نوع گرفتگی لوله فاضلاب سرفنر متناسب را انتخاب می نماید. و با استفاده از اهرم مخصوص فنر را از این محفظه خارج و به داخل لوله فاضلاب دچار انسداد، هدایت می کند.
  3. این کار تا جایی ادامه می­یابد تا سر فنر به محل گرفتگی برخورد کند.
  4. در این هنگامسرعت دوران فنر را افزایش می­دهد تا فشار بیشتری برای از بین بردن گرفتگی وارد کند.
  5. پس از پایان کار فنر از لوله خارج و در محل خود جمع می شود.
  6. بعد از رفع انسداد، مقداری آب به داخل لوله ریخته می­شود تا گرفتگی ها را با خود شستشو داده و به درون چاه فاضلاب منتقل نماید.

مزیت‌های استفاده از دستگاه فنر زنی لوله باز کنی

باید بدانید که استفاده از دستگاه لوله باز کنی با فنر مزیت‌های زیادی نسبت به سایر روش‌ها داشته و در عین حال آسیب کمتری نیز به لوله‌ها وارد می‌کند .مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از لوله باز کنی با فنر برقی عبارت‌اند از:

  • سایز دستگاه کوچک است و به راحتی قابلیت حمل می­باشد.
  • مجهز به محفظه جمع کردن فنر می­باشد.
  • برای باز کردن گرفتگی‌های شدید بسیار مناسب است.
  • با توجه به نوع گرفتگی لوله، سر فنرهای متعددی طراحی شده است.
  • برای برطرف کردن گرفتگی لوله‌های بلند مناسب می­باشد.
  • سرعت استفاده از دستگاه لوله باز کنی با فنر بسیار بیشتر از سایر روش‌ها است.

 

 

 

عوامل موثر بر نرخ و هزینه لوله بازکنی

گاهی اوقات برطرف کردن گرفتگی لوله با تنها یک بار فنر زدن امکان پذیر نیست و لازم است که چند بار این کار تکرار بشود. تکرار عمل فنر زنی می تواند در افزایش قیمت لوله بازکنی با فنر موثر باشد.

برخی مواقع علت گرفتن لوله، پرشدن فاضلاب اصلی است. بنابراین هزینه تخلیه چاه با هزینه لوله بازکنی متفاوت خواهد بود.

 

نکته پایانی

بهتر است بدانید که لوله بازکنی، امری تخصصی و نیازمند مهارت و تجهیزات است و زمانی که درست و اصولی انجام شود، می‌تواند از به وجود آمدن مشکلات بعدی نیز جلوگیری کند. بنابراین بهتر است برای باز کردن لوله فاضلابیا هر نوع لوله دیگری، حتماً از فردی که تجربه دارد مشاوره بگیرید.

 

This post first appeared on Columbia.edu

 


پنج شنبه 27 آذر 1399برچسب:لوله بازکنی,قیمت لوله بازکنی,

|
 

نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

انواع نقاشی ساختمان، به همراه قیمت تقریبی

زمانی که اقدام به تغییر دکوراسیون خانه یا شرکت می‌کنیم؛ تغییر پرده یا مبلمان، نقاشی ساختمان و یا نصب کفپوش جدید، از جمله گزینه‌هایمان هستند.

اما می‌شود گفت ارزان‌ترین روش برای ایجاد تغییرات دکوراسیون، نقاشی ساختمان است. چه نقاشی دیوارها، چه سقف یا چه نمای ساختمان.

به نقل از خدمت از ما: "یک نقاش حرفه‌ای وظیفه‌ای بیش از رنگ آمیزی دیوارها دارد؛ او با مهارت خود در نقاشی ساختمان، سعی در جان بخشیدن و دمیدن روح در دیوارهای بی‌جان ساختمان دارد. او مانند خالقی است، که سعی در خلق اثری هنری دارد."

در ادامه برای شما از انواع رنگ آمیزی ساختمانی، قیمت نقاشی ساختمان، انجام رنگ آمیزی ساختمان در شهری مانند تهران، رنگ کردن کاشی به عنوان روشی با هزینه اندک و... گفته‌ایم.

 

انواع نقاشی ساختمان

از دو بُعد متفاوت می‌توانیم انواع نقاشی ساختمان را بررسی کنیم:

  • تکنیک مورد استفاده برای نقاشی
  • نوع رنگ مورد استفاده

این مورد را در نظر داشته باشید که استفاده از تکنیک یا نوع رنگ، اثر گذاری مستقیمی بر قیمت نهایی دارند. در بخش قیمت نقاشی ساختمان، به جزئیات این موارد را پوشش داده‌ایم.

پیش از آن، تکنیک‌ها و رنگ‌های رایج برای نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان را بررسی کنیم.

 

تکنیک مورد استفاده برای نقاشی

بیش از 5 تکنیک متفاوت برای رنگ آمیزی ساختمان رایج است؛ اما در نظر داشته باشید که این تکنیک‌ها باید توسط نقاش ساختمان حرفه‌ای صورت گیرند تا نتیجه نهایی، مطلوب شما قرار گیرند.

از جمله این تکنیک‌ها:

  • طرح زدن روی دیوار با شابلون
  • بافت‌دار کردن نقاشی دیوار
  • نقاشی دیوار با اسفنج
  • رنگ آمیزی با پارچه
  • رنگ برداری با نایلون

باید در نظر داشته باشید، که پیش از انجام هر کاری با طراح خود مشورت کنید تا با پیشنهادات او، بتوانید اجزاء متفاوت شکل دهنده دکوراسیون‌تان را با هم هماهنگ کنید؛ تا تصویر نهایی زیبا و دل نشینی از کنار هم قرار گرفتن این اجزاء حاصل شوند.

 

نوع رنگ مورد استفاده

رنگ‌های متفاوتی برای رنگ کردن دیوارها، سقف، کاشی، درب و پنجره و... در دسترس ماست؛ اما فراموش نکنید کیفیت رنگ مورد استفاده بسیار مهم است.

به نقل از the spruce:

"زمانی که می‌بینید یک شرکت رنگ سازی، محصول خودش را بر مبنای قیمت تبلیغ می‌کند؛ و رنگ دیگری ظاهرا 5 برابر این محصول قیمت دارد، به نظر شما چه عاملی منجر به این تفاوت قیمتی شده است؟

معمولا رنگ‌های به شدت ارزان قیمت، دارای مواد جامد یا Solids کمتری در خودشان هستند. این مواد جامد، همان چیزی هستند که یک رنگ با کیفیت را ایجاد می‌کنند."

از جمله انواع رایج برای رنگ آمیزی:

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک
  • نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس

می‌توانید با جستجو "تفاوت رنگ روغن و اکریلیک خدمت از ما" در گوگل، بیشتر درباره تفاوت این دو رنگ بخوانید.

 

نقاشی ساختمان در تهران

به نقل از خدمت از ما: "در شهر آهنی تهران، شاید فقط بتوان با ایجاد تغییراتی کوچک؛ زندگی را بیش از پیش در آن جاری ساخت و روحی دوباره در آن دمید تا شعله‌های نشاط کم فروغش، دوباره زبانه بکشند. نقاشی ساختمان تهران، قدمی کوچک، اما اثربخش برای جاری کردن زندگی در خانه‌ها و شرکت‌هایمان است."

تفاوتی ندارد در غرب تهران ساکن هستید یا شرق تهران، در شهرک غرب یا میدان ولیعصر، ونک، آزادی، تجریش، انقلاب یا... .

با ثبت درخواست نقاشی ساختمان تهران خود، همچون دیگر خدمات تحت پوشش خدمت از ما، می‌توانید از 3 تا 5 نقاش قیمت بگیرید؛ و با بررسی نظرات مشتریان سابق آن‌ها به همراه مدارک فنی، عدم سوء پیشینه و... نقاش مدنظر خود را انتخاب کنید.

 

قیمت نقاشی ساختمان

ابتدا بگذارید برای شما بگوییم چه مواردی می‌تواند بر روی قیمت نقاشی ساختمان اثر بگذارند؛ و ادامه آن، قیمت تقریبی برخی خدمات نقاشی ساختمان را به شما ارائه دهیم.

عوامل اثر گذار عبارت هستند از:

  • متراژ و مساحت مورد نظر برای رنگ آمیزی
  • هزینه زیر سازی و بتونه کاری دیوارها و سقف
  • درخواست نقاشی ساختمان با تکنیک‌های خاص رنگ آمیزی
  • اجرت نقاش ساختمان
  • نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده

به شما پیشنهاد می‌کنیم از رنگ با کیفیت در نقاشی ساختمان خود استفاده کنید تا در گذر زمان، احتمال پوسته پوسته شدن رنگ، کاهش پیدا کند.

در ادامه برای شما، قیمت انواع نقاشی ساختمان آمده است. فراموش نکنید این قیمت‌ها تقریبی هستند.

  • نقاشی ساختمان با رنگ روغن: 20 تا 30 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک: 20 تا 25 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک: 20 تا 25 هزار تومان به ازاء هر متر مربع
  • نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر: 20 تا 30 هزار تومان به ازاء هر متر مربع

 

رنگ کردن کاشی و سرامیک؛ هزینه‌ای اندک، برای تغییری چشم نواز

اگر به فکر تغییر دکوراسیون خود هستید، اولین جایی که می‌توانید اقدام به رنگ کردن کاشی و سرامیک‌های مورد استفاده در آن کنید، آشپزخانه است؛ به خصوص اگر کاشی‌ها قدیمی شده باشند و دیگر مانند روزهای اول، چشم نواز نباشند.

برای انجام این کار نیاز به استفاده از رنگ مخصوص کاشی و سرامیک دارید؛ و استفاده از رنگ‌های روغن و پلاستیک که برای دیوار و سقف مورد استفاده قرار می‌گیرد، خروجی خوبی به همراه نخواهد داشت.

اگر در حال رنگ آمیزی کاشی‌های دیوار آشپزخانه هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از قلم مو؛ و اگر در حال رنگ آمیزی سرویس بهداشتی، حمام، کف آشپزخانه می‌توانید برای سهولت بیشتر از غلطک استفاده کنید تا زمان کمتری هم نیاز داشته باشد.

فراموش نکنید پیش از اقدام به رنگ کردن محیط‌های دارای رطوبت مثل حمام یا سرویس بهداشتی، باید از رنگ لاتکس استفاده کنید.

 

سخن پایانی

خدمت از ما برای شما فرصتی ایجاد کرده است که با آسودگی خاطر، در خانه و شرکت خود بنشینید؛ و در کمتر از 20 تا 40 دقیقه، درخواست نقاشی ساختمان خود را ثبت کنید.

علاوه بر ارائه شدن خدمات نقاشی ساختمان تهران توسط نقاشان فعال در خدمت از ما، می‌توانید در بیش از 40 شهر در ایران، خدمات مورد نظرتان را درخواست کنید.

از رنگ کردن کاشی و سرامیک تا خدماتی مانند رنگ آمیزی درب و پنجره.

در صورت بروز هر مشکلی، می‌توانید با شماره تماس پشتیبانی خدمت از ما (02162829000) یا ایمیل خدمت از ما به نشانی info@khedmatazma.com تماس حاصل کنید.

 

This post first appeared on Columbia.edu


جمعه 7 آذر 1399برچسب:خدمت از ما,قیمت نقاشی ساختمان,

|
 

تفاوت لیفت و لمینت

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایای این دو روش مشابه ولی متفاوت که در ادامه به طور کامل به آن ها می پردازیم.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا
لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت و لمینت ابرو، دو روش جدید جهت حالت دادن و تقویت ابروها می باشد.

در این شیوه مثل لیفت و لمینت مژه، تارهای ابرو تقویت، پر پشت، مشکی و ضخیم تر می شوند.

لیفت و لمینت ابرو روشی جدید که در آن ابروهایتان به طرف بالا حالت داده میشود، پر پشت تر، مشکی تر میشود

و تار های ابروهایتان زخیم تر میشود که همراه با آن ویتامینه هم انجام میشود.

در این مدل ابروهای شما به طرف بالا کشیده میشود و هاشوری و هالیوودی به نظر میرسد.

لیفت و لمینت ابرو مناسب چه کسانی است؟

اگر مدل ابروتون رو دوست ندارید، لیفت ابرو با مواد کراتین و بدون تزریق و جراحی و کاشت

طبیعی ترین و کم هزینه ترین شیوه برای تغییر مدل ابرو و تقویتشان است.

لیفت ابرو بدون جراحی کاری که با ماده های ارگانیک و تقویتی انجام میشود،

مناسب کسانی است که ابروهای نامرتب و یا افتاده و بی حالت دارند و حالت ابرو دخترانه ومرتب دوست دارند

و میخواهند ابرو پهن تر دیده شود بدون هیچ نوع تاتویی که با مواد ارگانیک انجام می شود.

با این شیوه تقویتی ابروها به صورت مرتب و هاشور خورده بنظر می رسد.

تارهای ابرو به طرف بالا و ایستاده و ابروها پهن تر و جاهای خالی ابرو پر میشود

و نه تنها آسیبی به ابرو زده نمیشود بلکه ابرو تقویت هم میشود .

لیفت ابرو برای ابروهای کم و هاشور زده شده هم مناسب است ولی باید ابروها بلند شده باشند.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا
لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

مراحل لیفت و لمینت ابرو

مرحله نخست: ابتدا ابروها را به جهت دلخواه با چسب لیفت به وسیله شانه لیفت یا براش ریملی فیکس کنید.

مرحله دوم: مواد شماره 1 یا لیفت را از ریشه تا نصف موهای ابرو مواد گذاری کنید و کاور کنید.

تایم مکث برای مواد شماره یک بر اساس برند مواد در نظر گرفته می شود.

مرحله سوم: مواد 1 را کامل از روی ابرو پاک کنید و آنگاه مواد شماره 2 یا فیکس کننده را روی کل ابروها بگذارید.

ابروها را با نایلون کاور کنید. مدت زمان مکث 15 دقیقه می باشد.

مرحله چهارم: بعداز تمیز کردن مواد فیکس رنگ ابرو گذاشته می شود.

رنگ ابرو نسبت به سلیقه ی مشتری به مدت 7 الی 8 دقیقه مکث با کاور نایلونی گذاشته می شود.

مرحله پنجم: بعداز رنگ ابرو، ابروها کاملاً تمیز می شود به طوریکه هیچ موادی روی ابرو باقی نمانده باشد.

مرحله ششم: مواد شماره 3 یا کراتین گذاشته می شود.

توجه کنید که باید به مشتری گفته شود تا چند ساعت ابروها را آب کشی نکنند

تا کراتین کاملاً جذب ابرو بشود.

پیشنهاد هفت رنگه در این فصل خرید اسپری با قیمت مناسب می باشد.

لیفت و لمینت تا چه مدت دوام دارد؟

استفاده از این دو روش باتوجه به رشد ابروهایتان چیزی حدود ۳۰ الی ۴۵ روز دوام خواهد داشت.

در این روشها از چسب لاتکس استفاده می شود و تا ۲۴ ساعت نباید ابروهایتان را بشویید.

به همین علت نتیجه فورا بعد از پایان کار مشاهده نمی شود.

بنابراین نگران حالت ابروهایتان نباشید چرا‌ که بعد از شستشو تارهای ابرو باز شده و نتیجه نهایی معلوم خواهد شد.

با خرید رنگ مو از سایت هفت رنگه به چهره خود جان تازه ببخشید.

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا ل
یفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

لیفت ابرو با مواد چه فرقی با لمینت ابرو دارد ؟

لمینت باعث تقویت و کراتینه کردن ابرو می شود در حالیکه کارکرد لیفت تغییر حالت و بالا کشیدن ابرو میباشد .

لمینت در واقع یک فرآیند گیاهی کراتینه است

مواد لمینت دارای پیگمنتهای رنگی هستند که بر روی ابرو یا مژه قرار می گیرد .

موی ابرو و مژه ها را حجم تر می کند و رنگ مژه و ابرو را پر رنگ تر و تیره تر می کنند .

با این شیوه ابرو ها و مژه ها واضح تر میشوند و ابرو ها حالت زیبایی به ابرو می دهد .

افردی که ابرویی افتاده ای دارد باید حتماً به فکر لیفت ابرو باشند

برای این که لمینت برای ابرو هایی افتاده تأثیر چندانی نخواهد داشت

شما می توانید لیمنت و لیفت را هم زمان و در یک جلسه انجام دهید

چرا‌ که این دو شیوه فرآیند مشابهی دارند.

و خیلی تفاوتی با هم نمی کنند، هر چند که کارایی های مختلفی دارند

و موادی که در هر یک از آن ها استفاده می شود هم با هم متفاوت است.

اگر دچار روزمرگی شده اید و روزهایتان تکراری شده ، پیشنهاد ما برای شما خرید عطر های با کیفیت و ماندگار از سایت هفت رنگه می باشد.

عوارض لیفت ابرو با مواد

لیفت تاثیری در حجم ابرو ندارد و باعت پرپشت شدن مژه نمی شود .

در واقع چنانچه کسی خواهان افزایش حجم ابرو است باید از لمینت ابرو اسنفاده کند.

علاوه ‌بر این در صورتی که خرید مواد لیفت ابرو ناآگاهانه و بدون آشنایی مواد اصلی صورت بگیرد

می تواند خساراتی جبران ناپذیر به ابروها وارد نماید.

از طرفی موادی که برای لیفت ابرو مصرف می شود بسیار قوی هستند،

از این جهت باید شرط احتیاط را در استفاده از آن ها رعایت کرد.

در صورتی که لیفت ابرو در ارایشگاه انجام می دهید،

آرایشگرتان باید حتماً توانایی و مهارت لازم کار با این مواد را داشته باشد.

تا شما دچار صدمات جبران ناپذیری نشوید،

در غیر اینصورت امکان دارد به آسانی ابرو و مژه های شما دچار سوختگی شود.

و یا به مرور زمان به ریزش بیفتند.

ولی باید به این نکته هم توجه کرد که در صورت پیش امدن این مورد از عوارض لیفت ابرو با مواد،

مدت زمان افتادن و رشد مجدد مژه ها اغلب 40 روز به طول خواهد انجامید.

یکی دیگر از عارضه های لیفت ابرو با مواد این است که این شیوه موقتی است.

( ولی برای بعضی از اشخاص این مورد می تواند به نوعی حسن و مزیت هم به حساب بیاید.)

 

لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا
لیفت و لمینت ابرو چیست؟ تفاوت لیفت و لمینت | روش انجام،معایب و مزایا

فواید لیفت ابرو با مواد چیست ؟

در این شیوه ابروها بدون هیچ آسیبی منظم و هم زمان تقویت میشوند .

در صورتی که لیفت ابرو با مواد توسط آرایشگری اموزش دیده انجام شود، کاملاً بی خطر میباشد .

روز پس از لیفت ابرو بدون هیچ مشکلی میتوانید دوش گرفته و یا به استخر بروید.


سه شنبه 4 آذر 1399برچسب:خريد رنگ مو,خريد عطر,خريد اسپري,

|
 

باتری و شارژر انواع گوشی‌ها

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل سایت لوازم جانبی گوشی هیچ موبایل

هندزفری و لوازم جانبی

 

لوازم جانبی بیسوس

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی موبایل کدامند؟

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل شامل موارد زیر هستند:

  • انواع قاب، کاور و گارد گوشی
  • انواع گلس
  • انواع کیف گوشی
  • باتری و شارژر انواع گوشی‌ها

در فروشگاه هیچ موبایل می‌توان این لوازم جانبی را پیدا کرد. اما می‌دانید که چندین مدل قاب داریم.

گلس ‌های مختلف توسط برندهای مختلف تولید و عرضه شده‌اند.

حتی شارژرهای مختلفی هم داریم. باتری‌ها هم در مدل‌های اورجینال و کپی عرضه می‌شوند. اجازه بدهید چند مثال بزنیم.

فکر می‌کنید چند مدل قاب داریم؟

  • قاب ژله ای یا TPU
  • قاب سیلیکونی
  • قاب پارچه ای
  • قاب چوبی
  • قاب توری
  • کاور چرمی
  • کاور ۳۶۰ درجه
  • گارد ضدضربه
  • قاب حصیری
  • قاب با طرح‌های مختلف

هر برندی هم قاب‌های مخصوصی دارد. مثلا قاب ضدضربه برند نیلکین با قاب ضدضربه اسپیگن یا مدل بتمن متفاوت است. قاب ۳۶۰ درجه نیلکین با قاب ۳۶۰ درجه GKK تفاوت‌های زیادی دارد. به همین دلیل سراغ آمارها می‌رویم و پر فروش ترین لوازم جانبی را بررسی خواهیم کرد.

۱٫ قاب ژله ای موبایل

تقریبا همه ما یک بار از آن استفاده کرده‌ایم. یکی از دلایل پرفروش بودن قاب ژله ای یا همان قاب TPU قیمت مناسب آن است. در ضمن حالتی نرم دارد و به دلیل خاصیت ارتجاعی‌اش قابلیت آنتی‌شوک یا ضدضربه هم دارد. (از این ویژگی‌ها برای معرفی و فروش بیشتر قاب ژله ای استفاده کنید. قاب ژله‌ای در مدل‌های مختلف و با طرح‌های متنوع عرضه می‌شود. مدل‌های شفاف آن محبوبیت بیشتری دارند. مدل رنگی، دو رنگ، چند رنگ و همچنین اکلیکی هم گزینه‌هایی هستند که کاربران زیادی به دنبال آن هستند.

۲٫ قاب سیلیکونی موبایل

قاب سیلیکونی

پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و قاب سیلیکونی به دلیل نرمی و لطافتی که دارد خواهان بیشتری دارد. از طرفی رنگ‌بندی خاصی هم دارد. استایلی فانتزی دارد و همه آن را دوست دارند. در طرح‌های ساده و یا گیردار عرضه می‌شود. آمارها نشان می‌دهد که این قاب هم بین کاربران بیش از سایر قاب‌ها استفاده می‌شود. (یک نکته مهم اینکه این قاب معمولا کمی زود کثیف می‌شود. چون قاب جذابی است. کاربران دوست ندارند قاب دیگری را جایگزین آن کنند و معمولا مجددا یک قاب سیلیکونی دیگر خریداری می‌کنند.)

۳٫ گلس ۲٫۵D‌ یا ۲٫۵ بعدی

عمر گلس‌های تخت تمام شده است. چون اکثر گوشی‌های جدید صفحه نمایش خمیده دارند و وجود یک گلس تخت روی صفحه نمایش خمیده ظاهر ناخوشایندی دارد. از طرفی لبه‌های گوشی بیشتر از هر جای دیگری در معرض خطر هستند. یعنی کاربران باید حتما گلسی استفاده کنند که لبه‌ها را به خوبی پوشش دهد. برخی کاربران از وجود این گلس‌ها خبر ندارند. میزان جستجو و خرید این مدل گلس‌ها بیشتر از سایر مدل‌هاست.

۴٫ گلس نانو مایع

گلس نانو در سال‌های اخیر بین مردم رواج پیدا کرده است. یک قطره نانو که روی صفحه گوشی خشک می‌شود و دیگر خبری از گلس هم نیست. معمولا گلس نانو بعد از یک سال از بین می‌رود و کاربران باید مجددا به گوشی‌شان گلس نانو بزنند. گلس نانو ضخامت بسیار کمتری در مقایسه با سایر گلس‌ها دارد. هیچ تاثیری روی کیفیت و وضوح تصاویر ندارد.

۵٫ گلس پرایوسی

گلس پرایوسی

 

لوازم جانبی شیائومی

گلس ضدجاسوسی یا گلس حریم خصوصی هم خواهان زیادی دارند. اکثر افراد در مترو، اتوبوس و جاهای عمومی اطلاعات شخصی و یا اطلاعات کاری‌شان را رد و بدل می‌کنند و دوست ندارند اطرافیان صفحه نمایش گوشی آن‌ها را ببینند. به همین دلیل گلس پرایوسی گزینه خوبی است تا جلو دید زدن بقیه را بگیرند.

۶٫ کیف چرمی

همه جنس چرم را دوست دارند. جنس چرم با هر تیپ و استایلی همخوانی دارد و به دلیل دوام بالایی که دارد آسیب نمی‌بیند. کیف چرمی معمولا در دو مدل زیپ‌دار و کلاسوری عرضه می‌شود. مدل زیپ‌دار آن به دلیل سختی کار کردن با آن خواهان زیادی ندارد. کیف چرمی مدل کلاسوری و کیف چرمی با حالت باز شو از بغل بیشتر از بقیه کیف‌ها به فروش می‌رسد.

۷٫ قاب ضدضربه

قیمت گوشی‌ها با توجه به بالا رفتن قیمت دلار افزایش زیادی داشته است. در نتیجه همه دوست دارند از گوشی‌شان محافظت کنند. قاب ضدضربه با اینکه صد در صد ضدضربه نیست اما می‌تواند جلو برخی ضربات محکم به گوشی را بگیرد. مثلا اگر گوشی از دست شما بیفتد احتمال اینکه آسیب ببیند. کمتر است.

۸٫ باتری اورجینال و های‌کپی

باتری گوشی‌های مختلف جزو لوازم جانبی ضروری است. برخی گوشی‌ها باتری غیرقابل جداشدن دارند. یعنی باتری آن‌ها جدا نمی‌شود. باتری گوشی هم عمر محدودی دارد و معمولا بعد از مدتی ظرفیت آن افت می‌کند. برخی کاربران هم از شارژرهای بی‌کیفیت استفاده می‌کنند که باعث می‌شود باتری زودتر آسیب ببیند. باتری اورجینال برخی گوشی‌ها هم قیمت زیادی دارد و ممکن است برخی کاربران به دنبال باتری های‌کپی باشند.

۹٫ شارژر اورجینال

با توجه به اینکه در حال حاضر بسیاری از کاربران اهمیت شارژر اورجینال را می‌دانند و دوست ندارند که باتری گوشی‌شان آسیب ببیند معمولا شارژر اورجینال را ترجیح می‌دهند. با اینکه شارژر اورجینال قیمت بیشتری نسبت به سایر باتری‌ها دارد اما کاربران ارزش شارژر اورجینال را می‌دانند و ترجیح می‌دهند با هزینه بیشتر شارژری باکیفیت تهیه کنند تا باتری گوشی آسیبی نبیند.

۱۰٫ هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوثی

هندزفری‌های بلوتوثی حالا طرفداران بیشتری نسبت به مدل‌های سیمی دارند. این هندزفری‌ها جزو پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل در ایران هستند. هندزفری بلوتوثی اپل با نام ایرپاد و هندزفری‌های سامسونگ مدل گلکسی بادز جزو محبوب‌ترین‌ها هستند. البته قیمت بالایی دارند. هندزفری‌های ارزان‌تر مانند جبرا، جی‌بی‌ال و … هم نسبت به سال‌های قبل کمی افت فروش داشته‌اند. هندزفری تک‌گوش هم نسبت به سابق فروش کمتری دارد. هندزفری‌های بی‌سیم دور گردنی مثل سری Level سامسونگ گزینه‌های پرفروشی هستند.

لوازم جانبی موبایل

لوازم جانبی شیائومی

 

لوازم جانبی بیسوس


 

نهال گردو خوشه ای

بهترین سایت خرید نهال گردو و نهال بادام در ایران چه نام دارد ؟

پاسخ به این سوال کمی سخت می باشد زیرا بسیاری از نهالستان ها مانند دکترنهال ، آریا نهال و گلد نهال مشغول تولید نهال می باشند که در اینجا انتخاب کمی سخت می باشد ، که بهترین نهالستان جهت خرید نهال چه نهالستانی خواهد بود ؟ پس با ما همراه باشید تا به معرفی کامل بهترین سایت خرید نهال بپردازیم .

 

در زمان قدیم ،در دوران پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها ،افراد در تمامی کارهای خانه مشارکت و همکاری داشتند . اغلب مردم چون سرمایه ی چندانی نداشتند ، تنها قطعه زمینی داشتند و بر سر آن به کشاورزی می پرداختند .عده ای زحمت کاشتن بذر را به خود می دادند و عده ای هم خرید نهال را در دستور کار خود قرار می دادند ،که طبیعتا در این میان عده ای هم درآمد روزمره خود را از طریق پرورش نهال به دست می آوردند .

اما چرا به مرور زمان خرید نهال گردو بیشتر از پیش مورد توجه کشاورزان قرار گرفت ؟

خرید نهال گردو باتوجه به آن که هم زحمت کمتری می برد و هم با صرف هزینه ، زمان را میتوانست کشاورز خریداری کند ، بس مورد استقبال قرار گرفت .

تا آن جایی این خرید و فروش نهال پیش رفت که کشاورزان به مرور زمان خرید نهال را جایگزین کاشت بذر کردند و از نهالستان ها ، نهال های آماده دریافت کردند .

در آن زمان بسیاری از درختان اصلاح نشده بودند مانند ارقام نهال گردو از همین جهت امکان کاشت نهال گردو در بسیاری از مناطق فراهم نبود زیرا درختان قدیمی گردو با ارتفاعات بسیار زیاد و باردهی های کم ، فقط در مناطق معتدل امکان رشد و پرورش برایشان فراهم بود .

راهنمای انتخاب خرید نهال گردو سازگار با ارتفاع محل کاشت :

بله درست است ، امروزه در اکثر محیط ها امکان کاشت نهال گردو وجود دارد ، تنها کافیست رقم نهال گردویی متناسب با محل کاشت خود را در نظر داشته باشید . نهال گردو ، نهالی بسیار حساس به آب و هوا می باشد .با کمی افزایش دما برگ های آن می سوزد و یا مغزش پوک می شود و با کمی سرما گل و شکوفه هایش از بین می رود !

 

 

پس تنها راه نجات ، انتخاب نهال گردویی متناسب با ارتفاع محال کاشت زندگیتان می باشد .شاید جالب باشد بدانید نهال گردو چندلر از بین انواع نهال گردو ، یکی از پر فروش ترین نهال هایی می باشد که در ارتفاعات متوسط و معمول کاشته می شود ، ارتفاعی حدودا بین 1000 تا 1450 متر نیز ارتقاعی ایده آل برای این نهال گردو می باشد .

این نهال گردو باید از سرمای بهاره در امان باشد زیرا حساسیت بالایی به سرما دارد و کاشت آن بیشتر مناسب مناطقی است که آب و هوای معتدل دارد.مغز میوه ی نهال گردو دارای پوست کاغذی است که به راحتی جدا می شود . این نوع نهال گردو شاخ و برگ فراوانی به حالت افراشته دارد و برگ هایش حالت پیچ خورده می باشد و رنگ آن سبز روشن است .

اما در ارتفاعات بیشتر از 1500 نهال گردو فرنور و برای ارتفاعاتی کمتر از 1000 متر نهال گردوی ژنوتیپ و در آخر ارتفاعاتی کمتر از 600 متر گردو پکان توصیه می شود .اگر خرید نهال گردو خود را اصولی انجام دهید ، با خرید نهال گردو ، پول یک کیلو گردو را می دهید اما صدها کیلو گردو برداشت میکنید !

شما می توانید جهت تمایل  جهت مشاهده ی انواع خرید نهال گردو و یا کسب مشاوره های لازم را به سایت نهالستان دکترنهال مراجعه نمایید تا به درست ترین اطلاعات تخصصی نهال گردو به صورت کاملا رایگان دست پیدا کنید .

درست است که نهال های گردویی مانند : نهال گردو خوشه ای ؛ نهال گردو پکان ؛ نهال گردو تویسرکان و ...پر طرفدار می باشد اما بیشترین باردهی را نهال های پیوندی گردو به خود اختصاص داده اند این را کافیست از نهالستان های فروش نهال گردو جویا شوید .

اما حین خرید نهال بادام باید چه فاکتورهایی را لحاظ کنیم ؟

خبر خوش این است که خرید نهال بادام را می توانید کمی با خیالی آسوده تر انجام دهید اما آن قدر ها هم کارتان ساده نخواهد بود . باید بدانید درخت بادام درختی مقاوم به سرما و حتی گرما می باشد ، اما نه در تمام ارقام ، بلکه در انتخاب نهال بادام هم حتما می بایست با توجه به اب و هوای محل کاشت خود اقدامات لازم را انجام دهید .

 نهال بادام با توجه به آنکه در برخی از ارقام آن قابلیت کاشت به صورت دیم را دارا می باشد ، از همین جهت در مناطق کم آب هم مورد استقبال قرار گرفته است .

شما می توانید در مناطقی که با مشکل کم آبی هم رو به رو هستند ، از انواع نهال بادام دیم بهره مند شوید یا اگر در مناطق سردسیر می باشید و سرمای بهاره و یا سرمای پاییزه ، هر ساله شما را نگران میکند ، از ارقام نهال بادام آذر بهره مند شوید که این دیر گل می باشد و نسبت سه سرما بسیار مقاوم و مستحکم می باشد .

 یکی از گونه های بسیار قوی و پربار،نهال بادام آذر است که در ایران در منطقه آذرشهر به میزان قابل توجهی کشت شده است.

اما انواع نهال بادام دیگری که بسیار مورد توجه کشاورزان قرار گرفته است ارقام نهالی مانند :

1 : نهال بادام تونو که خود گرد افشان می باشد ، این به این معناست که در این رقم نهال بادام نیازی به درخت جهت باروری نیاز نمی باشد و تنها خود عمل باروری را انجام می دهد .

2 : نهال بادام سنگی هم از ارقام نهال بادامی باشد که با توجه به پوست سخت آن ، بسیار مقاوم می باشد و از گزند بلعیده شدن توسط پرندگان به طور کامل از خود محافظت میکند .

3 : نهال بادام کاغذی که برخلاف نهال بادام سنگی ، به شدت مورد عنایت پرندگان قرار می گیرند !

4 : نهال بادام شکوفه هم یکی از انواع نهال قدیمی و پر کشت بادام می باشد همانند بادام مامایی ، فرانیس و .. که کیفیت مغز بادام فرانیس بسیار خوب است و تقریبا 40 درصد بادام را مغز تشکیل داده و در دسته ارقام اقتصادی قرار میگیرد که بازار تجاری خوبی دارد .

 شما میتوانید با خرید نهال بادام باغتان را به بهشتی از نعمت تبدیل کنید . این کافیست اگر قبل از خرید نهال بادام به نشانی:

https://drnahal.ir/خرید-نهال-بادام/

مراجعه نمایید .

بهترین سایت جهت خرید نهال در ایران :

معرفی بهترین سایت جهت خرید نهال یکی از سخت ترین کار ها می باشد ، اما به لطف آنکه نهالستان دکتر نهال با داشتن تیمی مجرب و آماده که شامل تیم مجربی از مهندسین جهاد کشاورزی و همچنین به همراه داشتن به روز ترین ابزار آلات کشاورزی در سالیان اخیر با فروش بیش از 200 هزار نهال توانسته در بخش کشاورزی ایران کمک شایانی را ارائه نمایید .

شما می توانید جهت کسب اطلاعات لازم در جهت استعلام قیمت نهال و خرید نهال به سایت دکتر نهال (drnahal.ir) مراجعه نمایید و یا با اطلاعات تماس زیر همراه باشید :

شماره تماس: 09143336027 

ایمیل : info@DRNAHAL.IR

نشانی : آذربایجان غربی ، میاندوآب ، خیابان ولیعصر


 

رگال خانگی

رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها

رگال لباس یک ابزار ساده ولی حیاتی در مرتب سازی لباس ها چه در منزل چه در فروشگاه ها محسوب میشود. شاید در نگاه اول اهمیت رگال لباس خیلی به نظر نیاید ولی کافیست لحظه ای چشمان خود را ببندید و نظم بخشی لباس های منزل و فروشگاهی را بدون رگال لباس تصور کنید. بله تصور این موضوع که چگونه لباس ها را با نظم و بدون رگال لباس آویزان کنید تقریبا غیر ممکن است، به همین سادگی!

هنر چیدمان لباس خود را مدیون رگال ها میداند، زیرا رگال با تولد خود شکلی منظم و ساختار یافته به همه بی نظمی ها داد. از تولد رگال لباس سالیان بسیار طولانی میگذرد اما آنچه که امروز بیش از همه در صنعت تولید رگال لباس خودنمایی میکند تنوع تولید و مصرف آن است. در حال حاضر چند نوع رگال لباس تولید میگردد:

  • رگال آهنی
  • رگال استیل
  • رگال ایستاده تک لاین
  • رگال ایستاده دو لاین
  • رگال دیواری
  • رگال سقفی
  • رگال خانگی

همه موارد ذکر شده جز مورد آخر مصرف فروشگاهی دارند که با مراجعه به تولیدی یا خرید رگال لباس مرغوب ترینشان را تهیه نمایید.

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان فروشگاهی

رگال لباس نقشی اساسی در چیدمان فروشگاهی دارد، در واقع پیش از مرغوبیت و جذابیت لباس، چیدمان آن در فروشگاه است که در نگاه نخست برای مشتری جاذبه ایجاد میکند. این اصطلاح در صنعت فروش   first impression نام دارد. در واقع حس نخستی که مشتری از محصول میگیرد نقشی حیاتی در نتیجه نهایی تصمیم گیری مشتریان دارد. در حال حاضر همه مزون داران و بوتیم داران به منظور بهتر جلوه دادن فضای فروشگاه خود و البته دسترسی راحت مشتریان به لباس ها از رگال لباس در تنوع و ابعاد مختلف استفاده میکنند.  

اما تنها هدف استفاده از رگال لباس خوب جلوه دادن لباس ها برای مشتریان نیست، همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، رگال لباس وظیفه نظم بخشی را هم دارد. لذا در چیدمان تنوع لباس ها از رگال استفاده میکنیم. به عنوان مثال رگالی برای تنوع لباس های خانگی، رگالی برای لباس های مجلسی و رگالی برای لباس های اسپرت. این نوع دسته بندی بر اساس تنوع لباس هر فروشگاه یا مزون انجام میشود. حتی مشاهده شده که رگالی برای حراج های فصلی و ...تعبیه میگردد که خود نقش به سزایی در افزایش فروش یک فروشگاه دارد.  

 

 

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان خانگی

رگال لباس همانقدر که در فروشگاه ها مهم  است در چیدمان خانگی هم اهمیت بالایی دارد. چرا؟ چون علاوه بر مدیریت فضای منزل، کمک به زود پیدا شدن لباس ها، چروک نشدن و افزایش عمر لباس میکند.

حتی اگر لباسی را شسته باشید با استفاده از رگال میتوانید آن را آویزان کنید و منتظر بمانید تا خشک شود. هم اکنون رگال های خانگی در تنوع و اشکال زیبایی طراحی میشوند و نقش مهمی در زیباتر جلوه دادن فضای خانه دارد و به نوعی محصولی دکوراتیو محسوب میگردد.

هنگام انتخاب رگال لباس خانگی پیشنهاد میکنیم رگالی را انتخاب کنید، که قفسه های جانبی و یا حتی آینه به منظور استفاده بهینه از فضا داشته باشد. بدین صورت لوازم مورد نیاز در کنار لباس ها قرار میگیرد و هنگام پوشیدن لباس امکان مشاهده خود در آینه را هم دارید. بدین صورت بخش مهمی از نیازهای لباس پوشیدن در یک رگال و در طراحی خاص و شیک در اختیار شما قرار میگیرد بدون اینکه فضای زیادی اشغال شده باشد.

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان مزون ها و خیاطی ها

رگال لباس در خیاطی ها هم کاربرد دارند. هدف از استفاده از رگال لباس در یک مزون خیاطی بیش از تاثیرگذاری بر مشتریان، نظم بخشی لباس ها و همچنین توجه بر حفظ سلامت لباس ها میباشد. یک مزون باید لباس دوخته شده را در نهایت دقت نگهداری کند تا به دست صاحب اصلی اش برساند بر این اساس استفاده از رگالی استاندارد اهمیت به سزایی دارد.

هنگام انتخاب رگال لباس ویژه خیاطی یا مزون ها پیشنهاد میکنیم رگالی انتخاب کنید که در طبقات پایین جایی جهت نگهداری پارچه و دیگر ملزومات خیاطی تعبیه شده باشد.

مصرف رگال لباس هم اکنون یک نیاز طبیعی است، اما آنچه که در مصرف امروزه اهمیت دارد انتخاب رگالی کاربردی و متناسب با نیازها میباشد، بر این اساس پیشنهاد میکنیم که حتما به نوع فروش رگال ها و امکانات جانبی آنها توجه کنید.


 

رگال سقفی

رگال لباس ابزاری کاربردی برای نظم بخشی به لباس ها

رگال لباس یک ابزار ساده ولی حیاتی در مرتب سازی لباس ها چه در منزل چه در فروشگاه ها محسوب میشود. شاید در نگاه اول اهمیت رگال لباس خیلی به نظر نیاید ولی کافیست لحظه ای چشمان خود را ببندید و نظم بخشی لباس های منزل و فروشگاهی را بدون رگال لباس تصور کنید. بله تصور این موضوع که چگونه لباس ها را با نظم و بدون رگال لباس آویزان کنید تقریبا غیر ممکن است، به همین سادگی!

هنر چیدمان لباس خود را مدیون رگال ها میداند، زیرا رگال با تولد خود شکلی منظم و ساختار یافته به همه بی نظمی ها داد. از تولد رگال لباس سالیان بسیار طولانی میگذرد اما آنچه که امروز بیش از همه در صنعت تولید رگال لباس خودنمایی میکند تنوع تولید و مصرف آن است. در حال حاضر چند نوع رگال لباس تولید میگردد:

  • رگال آهنی
  • رگال استیل
  • رگال ایستاده تک لاین
  • رگال ایستاده دو لاین
  • رگال دیواری
  • رگال سقفی
  • رگال خانگی

همه موارد ذکر شده جز مورد آخر مصرف فروشگاهی دارند که با مراجعه به تولیدی یا خرید رگال لباس مرغوب ترینشان را تهیه نمایید.

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان فروشگاهی

رگال لباس نقشی اساسی در چیدمان فروشگاهی دارد، در واقع پیش از مرغوبیت و جذابیت لباس، چیدمان آن در فروشگاه است که در نگاه نخست برای مشتری جاذبه ایجاد میکند. این اصطلاح در صنعت فروش   first impression نام دارد. در واقع حس نخستی که مشتری از محصول میگیرد نقشی حیاتی در نتیجه نهایی تصمیم گیری مشتریان دارد. در حال حاضر همه مزون داران و بوتیم داران به منظور بهتر جلوه دادن فضای فروشگاه خود و البته دسترسی راحت مشتریان به لباس ها از رگال لباس در تنوع و ابعاد مختلف استفاده میکنند.  

اما تنها هدف استفاده از رگال لباس خوب جلوه دادن لباس ها برای مشتریان نیست، همانطور که در ابتدای مقاله عرض کردیم، رگال لباس وظیفه نظم بخشی را هم دارد. لذا در چیدمان تنوع لباس ها از رگال استفاده میکنیم. به عنوان مثال رگالی برای تنوع لباس های خانگی، رگالی برای لباس های مجلسی و رگالی برای لباس های اسپرت. این نوع دسته بندی بر اساس تنوع لباس هر فروشگاه یا مزون انجام میشود. حتی مشاهده شده که رگالی برای حراج های فصلی و ...تعبیه میگردد که خود نقش به سزایی در افزایش فروش یک فروشگاه دارد.  

 

 

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان خانگی

رگال لباس همانقدر که در فروشگاه ها مهم  است در چیدمان خانگی هم اهمیت بالایی دارد. چرا؟ چون علاوه بر مدیریت فضای منزل، کمک به زود پیدا شدن لباس ها، چروک نشدن و افزایش عمر لباس میکند.

حتی اگر لباسی را شسته باشید با استفاده از رگال میتوانید آن را آویزان کنید و منتظر بمانید تا خشک شود. هم اکنون رگال های خانگی در تنوع و اشکال زیبایی طراحی میشوند و نقش مهمی در زیباتر جلوه دادن فضای خانه دارد و به نوعی محصولی دکوراتیو محسوب میگردد.

هنگام انتخاب رگال لباس خانگی پیشنهاد میکنیم رگالی را انتخاب کنید، که قفسه های جانبی و یا حتی آینه به منظور استفاده بهینه از فضا داشته باشد. بدین صورت لوازم مورد نیاز در کنار لباس ها قرار میگیرد و هنگام پوشیدن لباس امکان مشاهده خود در آینه را هم دارید. بدین صورت بخش مهمی از نیازهای لباس پوشیدن در یک رگال و در طراحی خاص و شیک در اختیار شما قرار میگیرد بدون اینکه فضای زیادی اشغال شده باشد.

 

تاثیر استفاده از رگال لباس در چیدمان مزون ها و خیاطی ها

رگال لباس در خیاطی ها هم کاربرد دارند. هدف از استفاده از رگال لباس در یک مزون خیاطی بیش از تاثیرگذاری بر مشتریان، نظم بخشی لباس ها و همچنین توجه بر حفظ سلامت لباس ها میباشد. یک مزون باید لباس دوخته شده را در نهایت دقت نگهداری کند تا به دست صاحب اصلی اش برساند بر این اساس استفاده از رگالی استاندارد اهمیت به سزایی دارد.

هنگام انتخاب رگال لباس ویژه خیاطی یا مزون ها پیشنهاد میکنیم رگالی انتخاب کنید که در طبقات پایین جایی جهت نگهداری پارچه و دیگر ملزومات خیاطی تعبیه شده باشد.

مصرف رگال لباس هم اکنون یک نیاز طبیعی است، اما آنچه که در مصرف امروزه اهمیت دارد انتخاب رگالی کاربردی و متناسب با نیازها میباشد، بر این اساس پیشنهاد میکنیم که حتما به نوع فروش رگال ها و امکانات جانبی آنها توجه کنید.


 


به وبلاگ من خوش آمدید

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

مدیر

 

اسفند 1399
بهمن 1399
دی 1399
آذر 1399
آبان 1399
مهر 1399
شهريور 1399
مرداد 1399
تير 1399
خرداد 1399
ارديبهشت 1399
فروردين 1399
اسفند 1398
بهمن 1398
دی 1398
آبان 1398
مهر 1398
شهريور 1398
مرداد 1398
تير 1398
خرداد 1398
ارديبهشت 1398
فروردين 1398
اسفند 1397
بهمن 1397
دی 1397
آذر 1397
آبان 1397
مهر 1397
شهريور 1397
مرداد 1397
تير 1397
خرداد 1397
ارديبهشت 1397
فروردين 1397
ارديبهشت 1396
فروردين 1396

 

کاشتن درخت گردو
خرید بلیط هواپیما کارناوال
کتابفروشی ایرانی در ایتالیا
مزایای این دوره آموزشی طراحی جواهرات
روش‌های خانگی قدیمی لوله بازکنی در تهران
نصب ایزوگام واجرای آن توسط نصاب ایزوگام مجرب
لوله بازکنی سال 99؛ مورد تایید اتحادیه لوله بازکنی
نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس
تفاوت لیفت و لمینت
باتری و شارژر انواع گوشی‌ها
نهال گردو خوشه ای
رگال خانگی
رگال سقفی
مزایای بسیار زیاد ازدواج در ترکیه
بیمه شخص ثالث چیست؟
آلاچیق باغی
هزینه ی اجرای سقف شیروانی در کرمان
مقالات مرتبط با دندانپزشکی
ارتودنسی رنگی
تعمیرات تخصصی موتورخانه در تهران

 


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود پایان نامه های فارسی و آدرس postbs.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کاراباما
اسباب کشی
نقشه ایران
قالیشویی
نصب ایزوگام در تهران
لوله بازکنی تهران
متخصص ارتودنسی
فروشگاه اينترنتى پرشيا
کنکور و امتحان نهایی
نحوه برگزاری کنکور ۹۸ و کنکور۹۹
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد
همسریابی
درگاه پرداخت اینترنتی

 

کاراباما
اسباب کشی
نقشه ایران
قالیشویی
نصب ایزوگام در تهران
لوله بازکنی تهران
متخصص ارتودنسی
حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
ارتباط تصویری و دوست یابی
سفارش آنلاین قلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->